The شامپو بدون سولفات Diaries

Wiki Article

به همین دلیل استفاده از آن بعد از کراتینه کردن که بار زیادی از مواد شیمیایی به مو تحمیل می‌شود توصیه می‌شود.

سولفات به دلیل ساختاری که دارد، چربی‌های طبیعی را از بین برده و اگر رطوبت طبیعی مو زیاد شود، وزی و خشکی مو تشدید خواهد شد.

همچنین، کسانی که بیماری پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس دارند و از شامپوی حاوی سولفات استفاده می‌کنند، احتمالا دچار خارش و قرمزی پوست سر خواهند شد.

اگر از شامپو بدون سولفات ایرانی استفاده می‌کنید ممکن است بیش از همیشه به ماساژ موها برای رفع چربی و آلودگی‌ها نیاز داشته باشید.

این شامپو قابلیت پیشگیری از پیری و سفید شدن موهای سر را نیز دارد؛ اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن قابلیت احیا کردن موهای خشک و آسیب دیده و پیشگیری از ایجاد موخوره است.

شامپو بدون سولفات لافارر مخصوص موهای کراتینه و رنگ شده قدرت شویندگی ملایم بدون آسیب رسانی به ساختار کراتین داشته و سبب احیا ساختار مو و تثبیت رنگ می شود.

شامپو موهای خشک استم سل محصولی ایرانی، فاقد سولفات و ۹ عامل تخریب‌کننده دیگر مو است.

ماده موثره: بدون سولفات, کافئین, مواد گیاهی, ویتامینه و پروتئینه

اگر موهایتان به هر دلیلی آسیب دیده، می‌توانید برای ترمیم و تقویت موها از این شامپو استفاده کنید.

این شامپوها به دلیل ساختاری که دارند، موی شما را به صورت کامل تمیز خواهند کرد و درخشندگی طبیعی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این فرایند پیچیده در شامپوهای شامپو بدون سولفات دارای سولفات تنها با از بین رفتن چربی طبیعی پوست سر محقق خواهد شد؛ در حالی که شامپوهای بدون سولفات تارهای موی شما را بدون از بین چربی‌های طبیعی و ضروری مو پاکیزه و درخشان خواهند کرد.

شامپو بدون سولفات درمالیفت، به رفع ریزش موی سر با علل مختلف (اندروژنتیک و غیر اندروژنتیک) کمک کرده و هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل‌استفاده است.

اگر از قبل مشکلات پوستی دارید، شامپوهای حاوی سولفات می توانند مشکلات پوستی شما را افزایش دهند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر بعد از استفاده از شامپو بدون سولفات احساس می کنید موهای شما هنوز چرب است، تنها نیستید. بسیاری از افراد چند ثانیه پس از استفاده از شامپوی بدون سولفات این احساس را دارند.

Report this wiki page